Oddelek za reklamacije – uradne ure
Uradne ure za informacije glede reklamacije so v torek in petek med 8.00 in 15.00 uro. Lahko nas kontaktirate na e-mail naslov reklamacije@afp.si ali na telefonsko številko 07/4668300.
Obrazec za reklamacijo lahko natisnete tukaj.
Kako reklamirati izdelek kupljen v spletni trgovini Prva liga?
V primeru, ko ste kupljen izdelek uporabili in z njim ali njegovimi lastnosti niste zadovoljni ali menite, da z izdelkom ni vse, kot bi moralo biti, ga lahko skupaj z računom prinesete v eno izmed naših trgovin Prva liga ali izdelek in vso potrebno dokumentacijo pošljete preko pošte na naslov spletne trgovine:
Spletna trgovina Prva liga
pripis: reklamacija
Sela pri Dobovi 2
8257 Dobova
Izdelek, ki ga reklamirate lahko predate na dva načina:
a) lahko ga skupaj z računom in izpolnjenim obrazcem, do katerega lahko dostopate tukaj, pošljet na naslov spletne trgovine
Spletna trgovina Prva liga
pripis: reklamacija
Sela pri Dobovi 2
8257 Dobova
b) lahko ga prinesete v katerokoli trgovino Prva liga, kjer boste izpolnili reklamacijski zapisnik; reklamacijski zapisnik si lahko prednodno natisnete tukaj in ga prinesete s sabo
Za uveljavitev pravic iz naslova Stvarne napake lahko pošljete elektronsko sporočilo na reklamacije@afp.si ter priložite vse potrebne podatke za ugotavljanje stvarne napake in omogočite pregled artikla.
V primeru pošiljanja blaga po pošti, so stroški pošiljanja na strani kupca. Če je stvarna napaka utemeljena, se kupcu zraven kupnine, povrne tudi stroške pošiljanja. Kupec bo o rešitvi reklamacije obveščen v roku 8 dni od prejetja blaga.