Prva-Liga.si
Moj račun: Prijava|Registracija |Pomoč
Vaša košarica:
0,00 € (0 izdelkov)
Informacije: 080 11 32
(8:00-9:30 in 14:00-16:00)
Brezplačna dostava pri naročilu nad 100 €
IŠČI
Naročite se na brezplačna obvestila in ugodnosti
Naročite se na e-revijo Prva Liga in mesečno boste prejemali zanimive vsebine o naših ugodnostih, vzdrževanju ter vse ekskluzivne ponudbe.
Naroči
Brezplačna dostava pri naročilu nad 100€.
Informacije: 080 11 32
(Vsak delavnik med 8:00 in 9:30 ter med 14:00 in 16:00)
Kupljeno lahko v 14 dnevih zamenjate ali vrnete – brez razlag in težav

Možnosti plačila:

Paypal, Visa, Mastercard, American Express, predračun, po povzetju pri Pošti Slovenije

 

 

 

Reklamacije

Oddelek za reklamacije – uradne ure

Uradne ure za informacije glede reklamacije so v torek in petek med 8.00 in 15.00 uro. Lahko nas kontaktirate na e-mail naslov reklamacije@afp.si ali na telefonsko številko 07/4668300.

Obrazec za reklamacijo lahko natisnete tukaj.

Kako reklamirati izdelek kupljen v spletni trgovini Prva liga?

V primeru, ko ste kupljen izdelek uporabili in z njim ali njegovimi lastnosti niste zadovoljni ali menite, da z izdelkom ni vse, kot bi moralo biti, ga lahko skupaj z računom prinesete v eno izmed naših trgovin Prva liga ali izdelek in vso potrebno dokumentacijo pošljete preko pošte na naslov spletne trgovine:
Spletna trgovina Prva liga
pripis: reklamacija
Sela pri Dobovi 2
8257 Dobova

  • Uveljavljanje pravic iz naslova stvarne napake
    V primerih, ko izdelek, kupljen v spletni trgovini nima priloženega garancijskega lista in menite, da nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo običajno rabo oz. nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ste izdelek kupili, lahko prijavite stvarno napako na izdelku, in sicer v roku dveh mesecev od odkritja domnevne napake oz. v roku dveh let, ko je bilo blago prevzeto z vaše strani.

Izdelek, ki ga reklamirate lahko predate na dva načina:

a) lahko ga skupaj z računom in izpolnjenim obrazcem, do katerega lahko dostopate tukaj, pošljet na naslov spletne trgovine

Spletna trgovina Prva liga
pripis: reklamacija
Sela pri Dobovi 2
8257 Dobova

b) lahko ga prinesete v katerokoli trgovino Prva liga, kjer boste izpolnili reklamacijski zapisnik; reklamacijski zapisnik si lahko prednodno natisnete tukaj in ga prinesete s sabo


Za uveljavitev pravic iz naslova Stvarne napake lahko pošljete elektronsko sporočilo na reklamacije@afp.si ter priložite vse potrebne podatke za ugotavljanje stvarne napake in omogočite pregled artikla.

V primeru pošiljanja blaga po pošti, so stroški pošiljanja na strani kupca. Če je stvarna napaka utemeljena, se kupcu zraven kupnine, povrne tudi stroške pošiljanja. Kupec bo o rešitvi reklamacije obveščen v roku 8 dni od prejetja blaga.

  • Uveljavljanje pravic iz garancije
    Garancijo lahko uveljavljate za izdelke, ki imajo lastnosti mehanizma (športne ure, kamere) in za katere ste ugotovili, da ne delujejo brezhibno. Ob nakupu ste prejeli poleg računa tudi garancijski list, na katerem je naveden pooblaščeni serviser. Pravice iz garancije lahko uveljavljate v naših prodajalnah ali neposredno pri  pooblaščenem  serviserju, ki je naveden na garancijskem listu. Enako velja v primeru spletnega nakupa.