Informacije 080 11 32 Trgovine
Brezplačna dostava pri naročilu nad 100€.

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA ZA SPLETNO TRGOVINO PRVA LIGA

Veljavnost splošnih pogojev poslovanja

Ti splošni pogoji poslovanja veljajo izključno za pogodbe s potrošniki, ki so preko www.prva-liga.si sklenjene z AFP d.o.o.( v nadaljevanju na kratko imenovan prodajalec). Prodaja podjetnikom/podjetjem ni možna.

S tem ko se registrirate kot kupec in z oddajo naročila, sprejemate te splošne pogoje poslovanja in se z njimi strinjate. Prodajalec ima pravico, da kadarkoli spremeni splošne pogoje poslovanja.

 

Ponudnik in pogodbeni partner

AFP d.o.o.
Sela pri Dobovi 2
8257 Dobova

Direktor: Polovič Aleksander
ID za DDV: 44563817
Matična številka: 5403669

Podatki o vpisu v sodni register: Okrožno sodišče v Krškem
Sodišče/Vložek: 058/10111200
Datum vpisa: 18.07.1990

 

Naročanje

V spletni trgovini PRVA LIGA lahko blago naročate 7 dni v tednu in 24 ur na dan. Redni delovni čas je vsak delovni dan od ponedeljka do petka od 8.00 do 16.00 ure. 

Za pomoč strankam smo dosegljivi na brezplačni telefonski številki 080 1132 med 8.00 in 9:30 ter med 13.00 in 15:00 uro.

 

Koraki nakupa

 1.  Izberite artikel (poiščite želeni artikel, kliknite nanj in izberite velikostno številko)

 2.  Potrdite izbrani artikel (s klikom na gumb "Dodaj v košarico")

 3.  Preglejte vašo košarico

  • lahko uredite količine izdelkov (v kvadratek vpišite želeno število kosov in pritisnite na modro ikono Osveži),
  • lahko odstranite izdelek iz košarice (pritisnite na rdeč znak X ob izbranem artiklu)

 4.  Uveljavite morebiten popust

  • kliknite na povezavo »Imate kodo za popust?«
  • pojavijo se navodila in polje »Vnesi kodo za popust«
  • vnesite kodo in pritisnite gumb »Aktiviraj popust« - znesek košarice se preračuna skladno s popustom vnesene Kode za popust

 5.  Izberite način plačila

 6.  Vnesite podatke za dostavo

 7.  Preverite vnesene podatke in jih po potrebi popravite

 8.  Potrdite naročilo s klikom na gumb "Oddaj naročilo"

Ob vsakem naročilu boste po elektronski pošti prejeli potrditev naročila. Tudi po prejemu obvestila, da je naročilo prejeto, lahko kupec še vedno prekliče naročilo preko povezave (katero prejme s potrdilom naročila), s klikom na gumb "Stornirano preko spletne trgovine". 

Od trenutka, ko je prodajalec blago poslal kupcu (ter bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti), je preklic naročila mogoč le z odstopom od pogodbe.

 

Cene

Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah veljajo samo za nakup preko spletne trgovine PRVA LIGA. Cene veljajo po veljavnem ceniku in že vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV).  Cene veljajo do objave novega cenika na spletni strani.

 

Načini plačila

Spletna trgovina PRVA LIGA, omogoča plačevanje naročenega blaga na enega izmed naslednjih načinov:

1. Po povzetju
Naročeno blago z gotovino plačate dostavljalcu ob prevzemu blaga na vašem naslovu.

2. Po predračunu
V kolikor ste se odločili za nakazilo na račun prodajalca, potem vam bomo po elektronski pošti v najkrajšem možnem času poslali predračun z vsemi podatki. Takoj, ko bomo prejeli plačilo, vam bomo naročeno  blago dostavili.

3. Kreditna kartica
V sodelovanju z Bankart Slovenija sprejemamo plačila s kreditnima karticama Mastercard in Visa.

4. PayPal
V kolikor imate PayPal račun in na njem zadostna sredstva, lahko plačate tudi s PayPal dobroimetjem. Ta način omogoča tudi uporabo kreditnih in debetnih kartic.

 

Račun

Cena blaga na računu velja po ceniku, ki je veljal na dan naročila blaga. Račun prejme kupec ob prejemu blaga.

 

Dostava

Dostava je za vsa naročila nad 100 € brezplačna, stroški dostave pri naročilih manjših od 100 EUR pa znašajo  3,99 EUR.

Trudimo se, da vam vaše nakupe dostavimo čim hitreje, zato pričnemo s pripravo pošiljke takoj po prejemu naročila. Načeloma dobavljamo v roku 2 dni, v kolikor pa gre za zbirno naročilo (več artiklov iz različnih poslovalnic), pa lahko dobava traja do 5 dni.

Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Omenjeni pogoji veljajo za dostavo blaga na področju Slovenije.

 

Spremljanje dostave naročila in hranjenje vseh vaših naročil/pogodb

O stanju vašega naročila vas po elektronski pošti obvestimo dvakrat. V elektronski pošti, ki jo dobite takoj po uspešno opravljenem naročilu, potrjujemo prejem vašega naročila.

Ko pa vaše naročilo oddamo v dostavo, vam pošljemo še eno elektronsko sporočilo, z obvestilom da smo odposlali blago.

V zgoraj omenjenih elektronskih sporočilih je tudi elektronska povezava, preko katere lahko spremljate  status izvajanja naročila.

Pogodba se hrani na sedežu prodajalca in vam je dostopna na zahtevo oziroma v kolikor nam pišete ter navedete, na kateri elektronski ali poštni naslov se pogodba lahko posreduje.

 

Vračilo blaga iz razloga odstopa od pogodbe

Kupec lahko v roku štirinajstih dni od prejema blaga pogodbo prekliče brez navedbe razloga in vrne že prejeto blago. Za uveljavljanje vaše pravice do preklica, morate z jasno izjavo (npr. pismo, po pošti, e-pošta) o vaši odločitvi obvestiti spletno trgovino PRVA LIGA, da odstopate od pogodbe. Za to lahko uporabite vzorec obrazca za preklic, ki pa ni obvezen (obrazec si lahko natisnete tukaj).

V tem primeru mora kupec v naslednjih 14 dneh od preklica pogodbe nerabljeno, neoprano in nepoškodovano blago vrniti v originalni embalaži, saj v nasprotnem kupec odgovarja za zmanjšano vrednost blaga. Stroške vračila krije kupec.

Prodajalec pa mora kupcu v roku 14 dni od preklica na njegov račun vrniti vsa prejeta plačila. Za vračilo kupnine se uporablja isto plačilno sredstvo, kot je bilo uporabljeno pri prvotni transakciji, razen če je bilo izrecno dogovorjeno drugače. Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prejema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

 

Reklamacije

V kolikor je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, v napačni velikosti, če izdelek ne deluje brezhibno ali pošiljka kako drugače odstopa od naročila, potem lahko kupec blago reklamira (pisno ali telefonsko).

V primeru zamenjave artikla zaradi napake prodajalca pri obdelavi naročila (napačen izdelek, količina ali velikost), stroške vračila in ponovne dostave krije prodajalec.

 

Uveljavljanje pravic iz naslova stvarne napake

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril. Če je od prevzema artikla preteklo že več kot dve leti, uveljavljanje stvarne napake ni več mogoče. Hkrati mora kupec omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila ZVPot.

Blago pošljite na naslov spletne trgovine:

AFP d.o.o.
Spletna trgovina PRVA LIGA
Sela pri Dobovi 2
8257 Dobova

Obrazec za reklamacijo si lahko natisnete tukaj.

 

Uveljavljanje pravic iz garancije

Garancijo lahko uveljavljate za izdelke, za katere je obvezna garancijo (športne ure) in za katere ste ugotovili, da ne delujejo brezhibno. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z enakim, novim in brezhibnim artiklom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu. V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti.

 

Varovanje podatkov

Spletna trgovina uporablja varno povezavo (SSL), ki onemogoča, da bi med postopkom nakupa tretje osebe prišle do vaših osebnih podatkov.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje AFP, d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora (skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov). Kot ponudnik spletne trgovine na območju republike Slovenije, na svoji strani objavljamo elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

 

Hitra in zanesljiva dostava
100% varen nakup
Brezplačna dostava pri nakupu nad 100€
Enostavno vračilo
Vsi artikli na zalogi
Dolgoletne izkušnje
Meni
Top