Prva-Liga.si
Moj račun: Prijava|Registracija |Pomoč
Največja izbira izdelkov adidasovih blagovnih znamk na enem mestu – izbirajte med 3070 izdelki.
Vaša košarica:
0,00 € (0 izdelkov)
Informacije: 080 11 32
(8:00-9:30 in 14:00-16:00)
Brezplačna dostava pri naročilu nad 100 €
IŠČI





Naročite se na brezplačna obvestila in ugodnosti
Naročite se na e-revijo Prva Liga in mesečno boste prejemali zanimive vsebine o naših ugodnostih, vzdrževanju ter vse ekskluzivne ponudbe.
Naroči
Brezplačna dostava pri naročilu nad 100€.
Informacije: 080 11 32
(Vsak delavnik med 8:00 in 9:30 ter med 14:00 in 16:00)
Kupljeno lahko v 14 dnevih zamenjate ali vrnete – brez razlag in težav

Možnosti plačila:

Paypal, Visa, Mastercard, American Express, predračun, po povzetju pri Pošti Slovenije

 

 

 

Pogosta vprašanja

Zakaj naj se registriram in ustvarim svoj Prva-liga.si uporabniški račun?
Z registracijo si olajšate nakupovanje v Prvi ligi. Svoje podatke vpišete samo enkrat, na voljo pa vam bodo ob vsakem nakupu. Spremljate lahko tako status aktualnih nakupov (ali je naročila pripravljeno, je na poti…) kot tudi zgodovino svojih nakupov. Naročilo, ki še ni bilo poslano, lahko celo stornirate


Kje se registriram?
Na zaslonu desno zgoraj klikn na povezavo Registracija in izpolnite spletn obrazec. To je to? Vnesite svoj pravi email naslov in pravi naslov za dostavo…


Kako opravim nakup?
   1. Izberite artikel (poiščite željeni artikel, kliknite nanj in izberite velikostno številko)
   2. Potrditev izbranega artikla (izbrani artikel potrdite s klikom na gumb "Dodaj v košarico")
   3. Preglejte vašo košarico

  • uredite količine izdelkov (v kvadratek vpišite željeno število kosov in pritisnite na modro ikonico Osveži),
  • odetranite izdelek iz košarice (pritisnite na rdeč znak X ob izbranem artiklu)

   4. Uveljavite morebiten popust

  • kliknite na povezavo »Imate kodo za popust?«
  • pojavi jo se navodila in polje »Vnesi kodo za popust«
  • vnesite kodo in pritisnite gumb »Aktiviraj popust« - znesek košarice se preračuna skladno s popustom vnešene Kode za popust

   5. Izberite način plačila
   6. Vnos podatkov za dostavo (vpišite zahtevane podatke, da vam bomo lahko kupljeno tudi dostavili)  
   7. Potrditev vnešenih podatkov (preverite vnešene podatke in kliknite gumb "Oddaj naročilo".
 
 

Kako lahko naročeno blago plačam?
V spletni trgovini Prva liga lahko plačate na štiri načine – po povzetju, po predračunu, s kreditno kartico ali PayPalom (tako kreditne kartice kot PayPal dobroimetjem). Več informacij najdete v rubriki Načini plačila.


Ali cene vsebujejo DDV?
Da, cene objavljene v spletni trgovini Prva-liga.si že vsebujejo davek na dodano vrednost.


Kako je s popusti? Ali so popusti v spletni trgovini enaki kot v fizičnih trgovinah po Sloveniji?
Objavljene cene s popustom in cene v izdanih ponudbah veljajo samo za nakup preko spletne trgovine Prva liga. Cene niso primerljive s cenami v fizičnih trgovinah Prva liga po Sloveniji. Cene veljajo po veljavnem ceniku in že vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV).  Cene veljajo do objave novega cenika na spletni strani.


Kako dobim naročeno? Kako je z dostavo?
Dostavne storitve za nas opravlja Pošta Slovenije.
Pri nakupu nad 100 € je dostava BREZPLAČNA, drugače pa je cena dostave po celotni Sloveniji pavšalna in znaša 4,99 €.
Preberite več o o dostavi vaših nakupov


Ali lahko naročeni izdelek vrnem ali zamenjam?
Želimo, da v naši spletni trgovini nakupujete brez pomislekov in z veseljem. Če vas skrbi, da vam bo naročeni izdelek prevelik ali premajhen, če morda ne bo ravno take barve, kot ste si želeli, če... Razumemo, da ste izdelek kupili, ne da bi ga videli oziroma preizkusili. Prav zato vam omogočamo 14 dnevno obdobje, v katerem nam lahko artikel vrnete.
Preberite več o postopkih vračila izdelkov.


Ali lahko spremljam izvrševanje mojega naročila?
O stanju vašega naročila vas po elektronski pošti obvestimo dvakrat. V elektronski pošti, ki jo dobite takoj po uspešno opravljenem naročilu, potrjujemo prejem vašega naročila. Ko pa vaše naročilo oodamo v dostavo na pošto, vam pošljemo še eno elektronsko sporočilo, da veste, da je šla pošiljka naprej in da bo v dnevu ali dveh pri vas.

V zgoraj omenjenih elektrosnkih sporočilih je tudi elektronska povezava - link, s klikom na katero se vam na zaslonu odpre vaše naročilo. Tu lahko spremljate njegov status ali pa ga stornirate.

 

Ali lahko kupljene bone pošljete direktno tistemu, kateremu so mu namenjeni?
Seveda, z veseljem. Ob nakupu bonov nam v okencu Opombe v nakupovalni košarici preprosto dopišite vsebino posvetila in naslov obdarovanca/obdarovanke, in darilne bone bomo poslali direktno njim.

 

Ali vedno dobim vse naročene artikle? Kaj če kakega artikal ni na zalogi?
Spletna trgovina nima svojega skladišča, ampak imamo na spletni trgovini objavljeno kumulativno zalogo vseh prodajalen. Ta zaloga se na spletni trgovini osvežuje nekajkrat dnevno, kar pomeni, da lahko vaš naročeni artikel v času od vašega naročila do pakiranja vašega naročila tudi prodamo v fizični trgovini. To se sicer zgodi izredno redko, lahko pa se. V tem primeru vas obvestimo po telefonu ali elektronsi pošti.