Prva-Liga.si
Moj račun: Prijava|Registracija |Pomoč
Vaša košarica:
0,00 € (0 izdelkov)
Informacije: 080 11 32
(8:00-9:30 in 14:00-16:00)
Brezplačna dostava pri naročilu nad 100 €
IŠČI



Naročite se na brezplačna obvestila in ugodnosti
Naročite se na e-revijo Prva Liga in mesečno boste prejemali zanimive vsebine o naših ugodnostih, vzdrževanju ter vse ekskluzivne ponudbe.
Naroči
Brezplačna dostava pri naročilu nad 100€.
Informacije: 080 11 32
(Vsak delavnik med 8:00 in 9:30 ter med 14:00 in 16:00)
Kupljeno lahko v 14 dnevih zamenjate ali vrnete – brez razlag in težav

Možnosti plačila:

Paypal, Visa, Mastercard, American Express, predračun, po povzetju pri Pošti Slovenije

 

 

 

Pogosta vprašanja

 

Zakaj naj se registriram in ustvarim svoj Prva-liga.si uporabniški račun?
Z registracijo si olajšate nakupovanje v Prvi ligi. Svoje podatke vpišete samo enkrat, na voljo pa vam bodo ob vsakem nakupu. Spremljate lahko tako status aktualnih nakupov (ali je naročila pripravljeno, je na poti…) kot tudi zgodovino svojih nakupov. Naročilo, ki še ni bilo poslano, lahko celo stornirate


Kje se registriram?
Na zaslonu desno zgoraj klikn na povezavo Registracija in izpolnite spletn obrazec. To je to? Vnesite svoj pravi email naslov in pravi naslov za dostavo…


Kako opravim nakup?
   1. Izberite artikel (poiščite željeni artikel, kliknite nanj in izberite velikostno številko)
   2. Potrditev izbranega artikla (izbrani artikel potrdite s klikom na gumb "Dodaj v košarico")
   3. Preglejte vašo košarico

  • uredite količine izdelkov (v kvadratek vpišite željeno število kosov in pritisnite na modro ikonico Osveži),
  • odetranite izdelek iz košarice (pritisnite na rdeč znak X ob izbranem artiklu)

   4. Uveljavite morebiten popust

  • kliknite na povezavo »Imate kodo za popust?«
  • pojavi jo se navodila in polje »Vnesi kodo za popust«
  • vnesite kodo in pritisnite gumb »Aktiviraj popust« - znesek košarice se preračuna skladno s popustom vnešene Kode za popust

   5. Izberite način plačila
   6. Vnos podatkov za dostavo (vpišite zahtevane podatke, da vam bomo lahko kupljeno tudi dostavili)  
   7. Potrditev vnesenih podatkov (preverite vnesene podatke in kliknite gumb "Oddaj naročilo").
 
 

Kako lahko naročeno blago plačam?
V spletni trgovini Prva liga lahko plačate na štiri načine – po povzetju, po predračunu, s kreditno kartico ali PayPalom (tako kreditne kartice kot PayPal dobroimetjem). Več informacij najdete v rubriki Načini plačila.


Ali cene vsebujejo DDV?
Da, cene objavljene v spletni trgovini Prva-liga.si že vsebujejo davek na dodano vrednost.


Kako je s popusti? Ali so popusti v spletni trgovini enaki kot v fizičnih trgovinah po Sloveniji?
Objavljene cene s popustom in cene v izdanih ponudbah veljajo samo za nakup preko spletne trgovine Prva liga. Cene niso primerljive s cenami v fizičnih trgovinah Prva liga po Sloveniji. Cene veljajo po veljavnem ceniku in že vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV).  Cene veljajo do objave novega cenika na spletni strani.


Kako dobim naročeno? Kako je z dostavo?
Dostavne storitve za nas opravlja Pošta Slovenije.
Pri nakupu nad 100 € je dostava BREZPLAČNA, drugače pa je cena dostave po celotni Sloveniji pavšalna in znaša 4,99 €.
Preberite več o o dostavi vaših nakupov


Ali lahko naročeni izdelek vrnem?

Pravica do odstopa od pogodbe

Zakon določa, da v roku štirinajstih dni to pogodbo prekličete brez navedbe razloga. Rok za preklic znaša štirinajst dni od dneva, ko ste vi ali tretja, oseba, ki ste jo navedli in ni prevoznik, sprejeli / sprejela blago.
 
Za uveljavljanje vaše pravice do preklica morate z jasno izjavo (npr. pismo, poslano po pošti, e-pošta ali telefonsko) o vaši odločitvi obvestiti spletno trgovino Prva liga, da odstopate od te pogodbe.

E-pošta:   info@prva-liga.si

Telefon: +386 (0)80 11 32 (ponedeljek – petek 8:00 do 9:30 ter med 14:00 in 16:00 uro)

Samo izjavo naslovite na:

Spletna trgovina Prva liga      
                                                                                       
Sela pri Dobovi 2
 
8257 Dobova

Za upoštevanje roka za preklic velja, da odpošljete obvestilo o uveljavljanju pravice do preklica pred iztekom roka za preklic.

Posledice preklica:
Če prekličete to pogodbo, vam moramo vrniti vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas, vključno s stroški dobave (z izjemo dodatnih stroškov, ki zaradi tega nastanejo, če ste izbrali drugačno vrsto dobave, kot pa je naša ponujena, najcenejša standardna dobava), in to nemudoma in najkasneje v roku štirinajstih dni od dneva, ko smo prejeli vaše obvestilo o preklicu te pogodbe. Za vračilo uporabljamo isto plačilno sredstvo, kot ste ga vi uporabili pri prvotni transakciji, razen če je bilo z vami izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru vam zaradi vračila ne bomo zaračunali plačil. Vračilo lahko zavrnemo, dokler ne prejmemo vračila blaga ali dokler ne predložite dokaza, da ste blago poslali nazaj, glede na to, kar je prej.
Blago morate poslati nazaj oz. ga vrniti nemudoma in v vsakem primeru najkasneje v roku štirinajst dni od dneva, ko ste nas obvestili o preklicu te pogodbe.

Blago vračate na naslov:

Spletna trgovina Prva liga

Sela pri Dobovi 2

8257 Dobova

Rok je izpolnjen, če ste poslali blago pred iztekom roka štirinajstih dni.
Stroške vračila blaga krijete sami.


Ali lahko spremljam izvrševanje mojega naročila?
O stanju vašega naročila vas po elektronski pošti obvestimo dvakrat. V elektronski pošti, ki jo dobite takoj po uspešno opravljenem naročilu, potrjujemo prejem vašega naročila. Ko pa vaše naročilo oodamo v dostavo na pošto, vam pošljemo še eno elektronsko sporočilo, da veste, da je šla pošiljka naprej in da bo v dnevu ali dveh pri vas.

V zgoraj omenjenih elektronskih sporočilih je tudi elektronska povezava - link, s klikom na katero se vam na zaslonu odpre vaše naročilo. Tu lahko spremljate njegov status ali pa ga stornirate.

 

Ali lahko kupljene bone pošljete direktno tistemu, kateremu so mu namenjeni?
Seveda, z veseljem. Ob nakupu bonov nam v okencu Opombe v nakupovalni košarici preprosto dopišite vsebino posvetila in naslov obdarovanca/obdarovanke in darilne bone bomo poslali direktno njim.

 

Ali vedno dobim vse naročene artikle? Kaj če kakega artikal ni na zalogi?
Spletna trgovina nima svojega skladišča, ampak imamo na spletni trgovini objavljeno kumulativno zalogo vseh prodajalen. Ta zaloga se na spletni trgovini osvežuje nekajkrat dnevno, kar pomeni, da lahko vaš naročeni artikel v času od vašega naročila do pakiranja vašega naročila tudi prodamo v fizični trgovini. To se sicer zgodi izredno redko, lahko pa se. V tem primeru vas obvestimo po telefonu ali elektronski pošti.